اموزشات اولیه بازی استار گرل,star girl اموزشات اولیه بازی استار گرل,star girl
مرجع کد های چت روم
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394
نویسنده : tarah

 

★راه پول در اوردن توی جاب سنتر هست ، تو روزانه میتونی ۵۷۰۰۰ تا پول بدست بیاری ، اما راه الماس در آوردن ،یکی از آسون ترین روش ها ،۲۰ الماسی هستش که استار گرل روزانه با دیدن فیلم میده و ۲۰ الماس هفتگی استار گرل که اگه هفت روز مرتب به بازی سر بزنی تو روز هفتم اینو میده ، اما خب مطمئنا ۲۰ تا پاسخ گوی نیاز های ما برای خریدن لباس های خوشگل نیست. 

 

★یکی از بهترین و ریسک پذیر ترین راه ، چرخ شانس هست که میتونی این بازی رو توی کارنیوال پیدا کنی ،خب وقتی که ۵۰۰ تا میدی و شروع میکنی دراولین لحظه که فلش دوباره نمایان میشه اگه ضربه بزنی (لمسش کنی ) اون ۱۰ الماسیه برات میفته اما اگه ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ ثانیه هم دیر بزنی ، چیزای بدی گیرت میاد. اما تقریبا اگه مهارت تو این کار پیدا کنی ، میتونی با هر ۱۵۰۰۰ تا ۱۰۰ تا الماس بگیری و روزانه که ۵۸۰۰۰ تا پول در میاری ،میتونی حدود ۴۰۰ تا الماس بگیری و تنوی یک هفته حدود ۲۸۰۰ تا الماس گیرت بیاد و این ینی فوق العاده !!! البته اگه موبایل یا تبلتت روت باشه میتونی با استفاده از اپلیکیشن free Dom  به طور قانونی اما رایگان ! الماس بخری که حالا طرز کار با این اپلیکیشن و لینک دانلودش توی خیلی از سایتای ایرانی موجوده . 

★حالا وقتی که الماس گرفتی باید چی کار کنی؟ خب معلومه لباس بگیری ،اما خب انتخاب لباس کار آسونی نیست بین اون همه لباسهای زیبا!

بهترین راه اینه که با توجه به تم مسابقه زیبایی یک لباس بسیار زیبا انتخاب کنی و فکر این باشی که باید متناسب با لباس ستش هم بگیری (کلاه ،دستکش ،گردبند ،گوشواره و ...) . برای اینکه لازم نباشه برای هر تم یک لباس بگیری ، لباسی انتخاب کن که در تم های دیگه هم بشه از اون استفاده کرد.

★خب حالا که با بهترین لباس در مسابقه شرکت کردی ،حالا چی کار کنی که رتبه خوبی کمسب کنی تا الماس و تخفیف بگیری ؟

معلومه !! باید تبلیغ بخری. اگه توانایی خرید تبلیغ ۳۰ الماسی نداری ، هر یک ساعت سعی کن که یک تبلیغ ۵۰۰۰ تایی بخری .سعی کن ساعت کوک کنی تا فراموش نکنی و اگه میخوای رتبت خیلی خوب شه حداقل توی یک مسابقه یک یا دوبار تبلیغ ۳۰ الماسی هم بگیر.

★حالا چی کار کنی تا دوستا و لایکات زیاد بشن؟

آیدیت رو توی اسمت بنویس اما مثلا اینجور نه که تو اسمت بنویسی آی دی : و آیدیت رو بنویسی.چون اینجوری توسط خود استار گرل آیدیت حذف میشه . خب بهتره یه نگاه به اسم من بکنی ، این آیدیمه :4NVQG.دستت میاد که چه جوری بنویسی.

حالا برای افزایش دوست ، ۵ حرف الکی در کنار هم بنویس، به همین راحتی و ادشون کن.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اموزش , ,
برچسب‌ها: استار گرل,اموزش,بازی,star girl,اموزش بازی استار گرل,کمک,help ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
کدها و ابزار های کاربردی برای شما